al contingut a la navegació Informació de contacte

TDR - Exposicions orals

El treball de recerca o TDR és un treball d'investigació que ha de realitzar tot l'alumnat de batxillerat. Cada centre fa una proposta de treball als seus estudiants, organitza les tutories i estableix una normativa sobre el calendari, els criteris d'avaluació i la presentació. S'avalua tenint en compte l'actuació de l'alumne o de l’alumna durant la realització del treball, l'informe escrit i la presentació oral.

A mode de resum:

• És una petita investigació.
  • Pot estar emmarcat dins d'una matèria o pot ser interdisciplinari.
  • Està dirigit per un professor - tutor o professora - tutora.
  • Té una durada d'unes 70 hores i representa el 10% de la qualificació final del batxillerat.
  • Es presenta per escrit i oralment.
  • Per norma general, es tracta d'un treball individual, llevat dels casos en què sigui necessari fer un treball de grup per la dinàmica de la recerca.

Tres alumnes del centre ens presentaran oralment sengles treballs, els quals han estat seleccionats d’entre tots els realitzats aquest curs. En aquesta ocasió ens acompanyaran:

L’eficiència tecnològica de l’Antiga Roma. Reconstrucció de la bomba d'aigua de Ctesibi amb materials del segle XXI.
············ Autor: Miguel Magín i Sierra

Pell, sol i càncer: un vincle crucial.
············Autora: Maria Riu i Pascuet

Equilibri social en un món més just.
············ Autor: Maiol Irla i Batet

CONF 1123 - Institut.png

Com ho veieu? Veniu, els escoltem i en parlem?

Casal Cívic Xavier Jounou | Gaudí, 2 | 25280 Solsona
  • Quan 22/02/2024 de 18:00 a 19:30
  • On Casal Cívic Xavier Jounou | Gaudí, 2 | 25280 Solsona
  • Afegeix un esdeveniment al calendari iCal