al contingut a la navegació Informació de contacte

Conferència

TREBALLS DE RECERCA (I)

El treball de recerca és un conjunt d'activitats estructurades i orientades a la investigació que realitza tot l'alumnat de batxillerat amb l'assessorament i el seguiment del professorat, per tal de consolidar la competència en recerca. Es pot emmarcar dins un àmbit disciplinari, o pot ser interdisciplinari o transversal.

Està constituït per un conjunt d'activitats executades per l'alumnat que investiga sobre un tema escollit i acotat, en part, per ell mateix. Això suposa, en molts casos, la realització d'activitats de camp (enquestes, experiments, muntatges, visites...) i no només d'activitats de recerca bibliogràfica.

La dedicació horària de l'alumnat és de 70 hores aproximadament i, de forma habitual, es realitza entre finals del primer curs i inicis del segon curs del batxillerat.

Tindrem ocasió de presenciar la presentació oral de tres treballs representatius d'entre tots els presentats per l'alumnat del centre docent que ens acompanya avui.

Parlem-ne?

Escola Arrels.png

Alumnes de Batxillerat
Escola Arrels II de Solsona